Blog

Desde
Para
O novo coronavirus e o dereito á educación

O novo coronavirus e o dereito á educación

As emerxencias, sexan do tipo que sexan, impactan na actividade escolar, no acceso a centros educativos, na saúde de docentes e estudantes e noutros aspectos do día a día a día educativo. Garantir o dereito á educación en situacións excepcionais é un compromiso básico, tanto en países en desenvolvemento como en países desenvolvidos.
Seguir lendo
O coronavirus e os obxectivos de desenvolvemento sostible

O coronavirus e os obxectivos de desenvolvemento sostible

Moitos centros educativos teñen liñas de traballo relacionadas cos ODS. Como impacta na Axenda 2030 unha pandemia como o  COVID-19?. Como o enfocamos  educativamente?
Seguir lendo
Uso saludable de las TICs

Para plantar cara ao novo coronavirus na casa: Uso saudable das TICs

Debido al COVID-19, estos días, los estudiantes sin clases pasarán más horas en casa usando dispositivos móviles y consolas. Revisemos cómo podemos promover un uso saludable de las pantallas ¿Imposible? Ni hablar
Seguir lendo
Educación contra o nuevo coronavirus: 10 tarefas da rutina diaria

Educación contra o coronavirus: 10 tarefas da rutina diaria

O establecemento de rutinas nestes días de illamento doméstico é unha oportunidade para contar coa opinión, a responsabilidade e o compromiso de nenos, nenas e adolescentes.
Seguir lendo
#educaCOVID19: ¿Por qué es importante educar sobre el nuevo coronavirus?

#educaCOVID19: Por que é importante educar sobre o novo coronavirus?

Os educadores temos un papel esencial para frear esta pandemia. Únete e fai historia!
Seguir lendo
Coronavirus COVID-19: ¿Cómo explico una epidemia a los más pequeños?

Como explico unha epidemia aos máis pequenos?

Quizais o COVID-19 ("o coronavirus") non parece o tema máis axeitado para falar na asamblea de infantil, pero ás veces os nenos e nenas son quen o propón porque están nerviosos pola expectación que notan ao seu ao redor e necesitan expresarse.
Seguir lendo
Día da Paz - CPI Tomás Terrón Mendalla

Día da Paz - CPI Tomás Terrón Mendalla

Seguir lendo
Este proxecto é realmente participativo?: Claves dunha participación infantil e adolescente auténtica e efectiva

Este proxecto é realmente participativo?: Claves dunha participación auténtica

Reflexiona sobre algúns aspectos clave antes de poñer en marcha unha iniciativa de participación infantil ou adolescente, xa sexa grande ou pequena, para poder mellorar o sey deseño.
Seguir lendo
Como plantexar unha consulta (enquisa, cuestionario, sondeo) ao alumnado

Como plantexar unha consulta ao alumnado

As consultas ao alumnado son aqueles procesos nos que se pide opinión ou ideas aos estudantes sobre aspectos da organización do centro que son decididos por adultos.
Seguir lendo
Protexer os dereitos da infancia mentres exercen o seu dereito a participar

Protexer os dereitos da infancia mentres exercen o seu dereito a participar

Nos procesos de participación infantil, os nenos, nenas e adolescentes expóñense ao xuizo dos seus compañeiros, dos profesores e doutros membros da comunidade escolar.
Seguir lendo
Por que os nenos, nenas e adolescentes queren participar?

Por que os nenos, nenas e adolescentes queren participar?

Como todo ser humano, os nenos ven a importancia de ter voz nas cuestións que lles afectan pero non só iso, hai máis razóns polas que queren participar.
Seguir lendo
Dereito á participación: Integración curricular para cada etapa educativa

Integración curricular da participación

Seguir lendo