O novo coronavirus e o dereito á educación
As emerxencias, sexan do tipo que sexan, impactan na actividade escolar, no acceso a centros educativos, na saúde de docentes e estudantes e noutros aspectos do día a día a día educativo. Garantir o dereito á educación en situacións excepcionais é un compromiso básico, tanto en países en desenvolvemento como en países desenvolvidos.
O coronavirus e os obxectivos de desenvolvemento sostible
Moitos centros educativos teñen liñas de traballo relacionadas cos ODS. Como impacta na Axenda 2030 unha pandemia como o COVID-19?. Como o enfocamos educativamente?
Para plantar cara ao novo coronavirus na casa: Uso saudable das TICs
Debido al COVID-19, estos días, los estudiantes sin clases pasarán más horas en casa usando dispositivos móviles y consolas. Revisemos cómo podemos promover un uso saludable de las pantallas ¿Imposible? Ni hablar
Educación contra o coronavirus: 10 tarefas da rutina diaria
O establecemento de rutinas nestes días de illamento doméstico é unha oportunidade para contar coa opinión, a responsabilidade e o compromiso de nenos, nenas e adolescentes.
#educaCOVID19: Por que é importante educar sobre o novo coronavirus?
Os educadores temos un papel esencial para frear esta pandemia. Únete e fai historia!
Como explico unha epidemia aos máis pequenos?
Quizais o COVID-19 ("o coronavirus") non parece o tema máis axeitado para falar na asamblea de infantil, pero ás veces os nenos e nenas son quen o propón porque están nerviosos pola expectación que notan ao seu ao redor e necesitan expresarse.
Día da Paz - CPI Tomás Terrón Mendalla
Este proxecto é realmente participativo?: Claves dunha participación auténtica
Reflexiona sobre algúns aspectos clave antes de poñer en marcha unha iniciativa de participación infantil ou adolescente, xa sexa grande ou pequena, para poder mellorar o sey deseño.
Como plantexar unha consulta ao alumnado
As consultas ao alumnado son aqueles procesos nos que se pide opinión ou ideas aos estudantes sobre aspectos da organización do centro que son decididos por adultos.
Protexer os dereitos da infancia mentres exercen o seu dereito a participar
Nos procesos de participación infantil, os nenos, nenas e adolescentes expóñense ao xuizo dos seus compañeiros, dos profesores e doutros membros da comunidade escolar.
Por que os nenos, nenas e adolescentes queren participar?
Como todo ser humano, os nenos ven a importancia de ter voz nas cuestións que lles afectan pero non só iso, hai máis razóns polas que queren participar.