© UNICEF © UNICEF © UNICEFBlog educativo Select the topic of your query All topicsBuenas prácticas en centros educativosCursos, reuniones y encuentrosPropuestas de educación en derechos Nondik Nondik Nori Nori 25/03/2022Haur errefuxiatuen hezkuntza-inklusioa bultzatzea Milioi bat haur baino gehiagok ihes egin dute Ukrainatik gerraren ondorioz. Harrera herrialdeetako hezkuntza-sistema eg…Irakurtzen jarraitu 25/03/2022Eskola bakoitza, aterpe bat Gure ikasgeletan ukrainar ikasleak sartzeko haurren eskubideei buruzko gako batzuk.Irakurtzen jarraitu 22/03/2022Komunikabideen eta haurren indarkeriari buruzko 3 hezkuntza-gako Indarkeriazko edukiek haurtzaroan duten eragina gai eztabaidagarria da, eta ez dago erantzun bakar eta argirik, zer egi…Irakurtzen jarraitu 03/03/2022Hitz egin dezagun мир -ri buruz: Bakea berdin esaten da ukranieraz eta errusieraz Nola landu dezakegu ikasgeletatik Ukrainako gatazka: gure ikasleen kezka izan daitekeen gaia da, batez ere gure ikastet…Irakurtzen jarraitu 03/03/2022Nola hitz egin haurrei ezbeharrei, larrialdiei eta hondamendiei buruz Hezitzaile eta familientzako gomendioak haurrek eta nerabeek hondamendiei buruz dituzten zalantzak eta beldurrak lantze…Irakurtzen jarraitu 16/09/2021Kontzientzia heziz: Eskubideak, buruko osasuna eta hezkuntza Buruko osasunerako eskubidea eta bizi-ohitura positiboen garapena bultzatzeko hezkuntzak duen papera. 2020-2021 ikastur…Irakurtzen jarraitu 10/02/2021Ura: Tanta bakoitza, altxor bat - Ikastetxeentzako erakusketa Hamar panelez osatutako erakusketa, ikastetxeek urarekin, garapen iraunkorrarekin eta haurren eskubideekin zerikusia du…Irakurtzen jarraitu 22/04/2020Nola ari dira irakasleak COVID-19aren krisiari aurre egiten? 400 irakasle inguruk parte hartu zuten inkesta batean, hezkuntza-komunitateak COVID-19aren aurrean duen erantzuna ezagu…Irakurtzen jarraitu 24/05/2019Otarteko solidarioa (6.maila B) Eskerrik asko parte hartzeagatik!! Zure laguntzari esker 302,15 euro lortu ditugu UNICEFi emateko. Denon artean gauza p…Irakurtzen jarraitu 1 2 3 4 5 Next page Siguiente >