Mascaretes per anar a classe
L'Associació Espanyola de Normalització (UNE) ha publicat les especificacions per a la fabricació de màscares higièniques. Conèixer aquestes normes serà útil per als centres educatius en el cas que siguin necessàries en la seva reobertura.
COVID-19: Temps de pensar en obrir els centres educatius
El document "Protegir la salut a les aules" analitza quatre aspectes clau per a la reobertura dels centres educatius: el funcionament segur, la continuïtat de l'aprenentatge, l'atenció als més vulnerables i la garantia de protecció i benestar
Com estan afrontant els docents la crisi de la COVID-19?
Al voltant de 400 docents van participar en una enquesta d'UNICEF Espanya per conèixer la resposta de la comunitat educativa davant la COVID-19
Si avui parlem d'educació, parlem d'avis i àvies
Els avis i les àvies, degut a la seva edat, són els grans afectats per la COVID-19, i això afecta la infància pel lloc que ocupen en la seva educació i el seu desenvolupament. Avui, més que mai, necessiten sentir-nos a prop i, per això, reivindiquem el seu paper com a educadors.
Sortim de casa en família... I ara, què?
Els nens i nenes menors de 14 anys podran sortir de casa des del 27 d'abril, amb algunes limitacions. Això trasllada una gran responsabilitat a les famílies i, potser, afegeix una mica d'estrès. Com ho fem per fer-ho bé?
COVID-19: Fer front a una emergència educativa
La nostra experiència en emergències a tot el món ens diu que, al costat de les mesures per resoldre el curs escolar en vigor, cal començar sense demora a planificar accions que permetin assegurar el dret a l'educació a mig termini.
La bretxa digital impacta en l'educació
No tots els estudiants poden accedir a Internet per seguir el curs escolar ni tots els que accedeixen ho fan en igualtat de condicions
Digues la teva sobre la COVID-19!
Què saben els nens i nenes sobre el coronavirus? Com estan portant l'aïllament? Quines idees se'ls ocorren per ajudar els altres en aquesta situació? Neix Clip Club TV perquè ells mateixos puguin donar resposta a aquestes preguntes.
En aïllament, la conciliació és cosa de tothom
La situació actual de confinament per la pandèmia del coronavirus, ens obliga a adaptar-nos a un nou escenari
El coronavirus i els objectius de desenvolupament sostenible
Molts centres educatius tenen línies de treball relacionades amb els ODS. Com impacta en l'Agenda 2030 una pandèmia com la COVID-19? Com ho enfoquem educativament?
Ana i Manuela continuen aprenent des de casa
Aunque las escuelas permanezcan cerradas, el proceso educativo continúa en los hogares de diez millones de niños en España, entre ellos el de Ana y Manuela