Eroski s'uneix a la lluita contra la desnutrició

UNICEF Espanya i Eroski han engegat aquest Nadal la campanya 'Enrotlla't i embolica de vida els teus regals', per lluitar contra la desnutrició infantil a Àfrica mitjançant la venda de paper de regal.

Eroski donará a UNICEF Espanya la totalitat dels fons que aconsegueixi en els 74 hipermercats que posa a la disposició d'aquesta iniciativa solidària fins al 5 de gener.
UNICEF Espanya ha posat a la disposició dels clients d'EROSKI un equip de monitors per empaquetar els regals d'els qui contribueixin amb la compra de paper de regal i informar sobre la destinació de la seva aportació. Als països en desenvolupament, gairebé 200 milions de nens menors de cinc anys sofreixen desnutrició crònica, que produeix retard físic i mental en el seu desenvolupament, hipotecant el seu futur i el de les seves comunitats. UNICEF treballa per prevenir la desnutrició infantil durant els 1.000 dies crucials per a la vida, un període que va des de l'embaràs fins que el nen compleix dos anys.
 

Participant en aquesta iniciativa, podem aconseguir:

[]
  • Amb la compra d'1 unitat de paper de regal, els clients d'EROSKI garanteixen aliments terapèutics per a tres nens durant un dia per combatre la desnutrició aguda greu.
  • Amb l'adquisició de 2 unitats s'aconsegueix elsubministrament de suplements de micronutrients a 160 nens.
  • Amb 3 unitats de paper de regal, 480 nens podran obtenir vitamina A per prevenir la ceguesa.
  • El valor de 4 unitats de paper de regal equival a set paquets de galetes energètiques fonamentals en situacions d'emergències.
  • Amb la compra de 5 unitats, 58 famílies disposaran d'aigua potable durant un mes gràcies al subministramentd'1.600 pastilles potabilitzadores.