Pocoyó dóna suport a la infància més vulnerable

La iniciativa Pocoyize, posada en marxa per l'empresa de joguines Comansi i la productora Zinkia, és una manera de col·laborar amb UNICEF Espanya i amb la infància més vulnerable. Al lloc web www.pocoyize3d.com, l'usuari pot crear la seva pròpia figura personalitzada de Pocoyó de 12 cm d'alçada i donar suport a la causa dels infants, ja que Comansi donarà el 10% de cada figura venuda als programes d'UNICEF per la lluita contra la desnutrició infantil.

A aquesta iniciativa solidària ja s'hi han unit persontages públics, com l'actor Santi Millán, la presentadora i periodista Berta Collado, i els esportistes Milinko Pantic, Amaya Valdemoro iChema Martínez.

Tots ells no han dubtat en pocoyitzar-se per col·laborar amb aquesta causa solidària. Aquest Nadal, les figures de Pocoyó personalitzades seran, a més d'unregal diferent i imaginatiu, una valiosa ajuda per a la campanya d'UNICEF en la lluita contra la desnutrició infantil, que és la causa d'un terç de les morts infantils de menors de cinc anys.

Crea el teu Pocoyó ideal i ajuda els infants que pateixen desnutrició

Un cop dissenyat el Pocoyó ideal, Comansi el convertirà en una figura real i en menys de 20 dies, per un preu de 9,95 € més despeses d'enviament, l'usuari rebrà a casa la figurapocoyitzada.

Daniel Rossinés, director gerent de Comansi ha assenyalat: "Pocoyó és un dels persontages infantils més populars a tot el món, milions d'infants segueixen les seves aventures a la premiada sèrie de televisió i a les xarxes socials, i la seva essència didàctica i divertida ha capturat la imaginació de tots ells. Per això, hem apostat per Pocoyó, un personatges ambun univers en el qual la curiositat, la il·lusió, la lleialtat, la tolerància i el respecte són fundamentals. I seguint la nostra ferma filosofia solidària hem volgut unir el nostre esforç a UNICEF Espanya per donar suport a la seva campanya contra la desnutrició infantil, aportant un percentatge de les vendes de les figures personalitzades dePocoyize3d".