La campaña ‘Llévalos a la escuela’ consigue más de 300.000 euros

La campanya d'ING Direct a favor d'UNICEF Espanya Porta'ls a l'escola ha aconseguit fins al moment més de 300.000 euros en donacions, que es destinaran íntegrament als programes d'educació que l'organització duu a terme en països com Zàmbia, Etiòpia, Índia i Brasil.

L'educació contribueix a millorar les condicions de vida i a eradicar el cercle de pobresaque sofreix la infància al món en desenvolupament. UNICEF treballa per aconseguir que tots els nens del món accedeixin a una educació bàsica i de qualitat. Actualment més de 67 milions de nens no poden assistir a l'escola a tot el món.

Es manté la iniciativa

Davant l'èxit de la campanya i els grans resultats obtinguts, ING DIRECT ha decidit mantenir aquestainiciativa solidària de forma indefinida. D'aquesta manera, totes les persones que vulguin continuar col·laborant podran fer-ho a través del microsite http://www.llevalosalaescuela.com/ i mitjançant la descàrrega de l'aplicació per smartphones en l'Android Market i en l'Apple Store.“Estem molt agraïts als nostres clients i a tots els internautes que han participat en aquesta iniciativa i que estem segurs que seguiran fent-ho amb el mateix compromís. Gràcies a tots ells i la seva solidaritat, UNICEF continuarà fent possible que milers de nens puguin rebre una educació de qualitat i així forjar-se un futur millor”, ha valorat la Directora General d'ING Direct Espanya, Carina Szpilka. La campanya Porta'ls a l'Escola s'emmarca dins del programa ING Chances for Children, que va néixer en 2005 fruit d'un acord de col·laboració entre UNICEF i el Grup ING a nivell mundial. L'objectiu d'aquest programa és treballar pel dret a l'educació de nens en països com Zàmbia, Etiòpia, Índia i Brasil. Gràcies a les donacions dels clients i a l'ajuda dels professionals del Grup ING, des del seu llançament el programa ha aconseguit ja l'escolarització de més de 600.000 nens en situació desfavorida.