ING Direct estrena un curt interactiu per donar suport a l'educació dels infants

ING Direct ha creat El monstre que no deixava anar als nens al col·legi, un curtmetratge d'animació interactiu, amb motiu de la campanya solidària a favor d'UNICEF Espanya aquest Nadal.

Aquesta iniciativa té com a objectiu aconseguir fons per ajudar a que milions de nens sense escolaritzar puguin anar a l'escola a països com Zambia, Etiòpia, Índia i Brasil.

El curt explica la història d'un monstre que impedeix als nens anar al col·legi, i que simbolitza tots els problemes que existeixen al món -com la pobresa, el treball infantil i la discriminació de gènere- que impossibiliten l'escolarització de 61 milions de nens al món.

"Les realitats que encara avui impedeixen a milions de nens anar al col·legi, i que hem volgut representar amb aquest monstre, no poden deixar-nos indiferents. Des de ING DIRECT tenim el ferm propòsit de tractar d'eradicar-les perquè creiem fermament que educant els nens podem construir un futur millor", afirma Carina Szpilka, directora d'ING DIRECT Espanya.

els internautes escullen com fer desaparèixer el monstre

En un moment de la història, el participant ha d'aconseguir escollir entre quatre finals possibles i enviar un missatge des del seu telèfon mòbil amb el seu preferit. Aquells que vulguin contribuir amb aquesta acció poden fer-ho fins el 31 de gener entrant al web www.elmonstruo.org. Un cop enviat i en temps real, l'internauta pot veure com continua el curt amb el final seleccionat i el monstre és derrotat. 

A més, amb aquest missatge els participants estaran realitzant una donació a favor d'UNICEF Espanya, ja que el cost íntegre delSMS, 1,20 euros, es destinarà a UNICEF.

L'estrena del curtmetratge, que compta am el seu propi tràiler a Internet va acompanyat a més d'una sèrie d'accions a les xarxes socials, que animaran als usuaris a participar, vèncer el monstre i ajudar a que els nens més vulnerables puguin anar al col·legi.

ING DÓNA SUPORT A l'educació dels nENs

Aquesta campanya nadalenca s'emmarca dins del programa ING Chances for Children, que el Grup ING i UNICEF Espanya venen desenvolupant conjuntament a nivell mundial des de l'any 2005. Aquest acord de col·laboració té com a objectiu treballar pel dret a l'educació de nens a països comZambia, Etiòpia, Índia i Brasil i, des de la seva posada en marxa ja ha aconseguit l'escolarització de més de 700.000 nens en situació de risc i explotació laboral, gràcies a la solidaritat dels clients i al treball dels professionals del Grup ING.