Progreso para la Infancia nº9: Lograr los Objetivos de Desarrollo del Milenio con equidad (Progreso para a Infancia nº9: Lograr os Obxectivos de Desenvolvemento do Milenio con equidade)

Progreso para a infancia: Lograr os Obxectivos de Desenvolvemento do Milenio con equidade, achega probas dos logros acadados até a data, aínda que tamén revela as claras disparidades (nalgúns casos cada vez máis pronunciadas) que teremos que abordar se queremos lograr un progreso máis sustentable e máis equitativo cara aos ODM e máis aló.
Seguir lendo

Progreso para la Infancia: un balance sobre la enseñanza primaria y la paridad entre los géneros (Progreso para a infancia: un balance sobre o ensino primario e a paridade entre os xéneros)

Este informe mide os avances do mundo cara aos Obxectivos de Desenvolvemento do Milenio 2 e 3, que consisten en lograr o ensino primario universal, e a igualdade entre os xéneros así como a autonomía da muller.O informe aparece nun momento moi importante; 2005 é o ano en que se debe cumprir o primeiro dos obxectivos do milenio: eliminar as disparidades entre os xéneros no ensino primario e secundario.
Seguir lendo

Las niñas, el VIH/SIDA y la Educación (As nenas, o VIH/SIDA e a educación)

A educación é crucial para obter resultados contra a pandemia. De feito, UNICEF segue convencido de que ata que non se atope un remedio eficaz, a educación é un dos instrumentos máis efectivos para deter o VIH/SIDA. Carol Bellamy, Directora Executiva de UNICEF.
Seguir lendo

UNICEF pon o acento na educación das adolescentes no Día Internacional da Muller

No centenario do Día Internacional da Muller, UNICEF chama a atención sobre os 515 millóns de nenas adolescentes no mundo en desenvolvemento que poden axudar ás súas familias, comunidades e países a prosperar se se lles dota de educación.
Seguir lendo
Subscribe to Género