UNICEF e Amadeus: cambiar vidas con só un click

Cada vez máis os turistas queren que as súas viaxes teñan un impacto positivo na sociedade e no medio ambiente. Unha mostra evidente diso é o éxito da crecente alianza entre Amadeus, UNICEF e varias compañías de viaxes, que captan fondos para contribuír a mellorar o futuro de miles de nenos vulnerables en todo o mundo.

 

 
A través da plataforma de doazón de Amadeus, adoptada por Iberia, Finnair e Norwegian, os viaxeiros doaron máis dun millón de euros a UNICEF.
 
Só en España, quen viaxou con Iberia doaron máis de 500.000 euros para apoiar osprogramas de vacinación de UNICEF enChad. 
 
Pero a industria de viaxes pode facer moito máis. Por iso lanzamosClick for Change, unha campaña que axude a máis provedores de viaxes a chegar a máis viaxeiros que apoien os numerosos proxectos de UNICEF no mundo. 
 
Con esta iniciativa todos gañan.Click for Change combina a tecnoloxía deAmadeus coa escala e o alcance das viaxes online, e os programas e a experiencia de UNICEF no ámbito da infancia. As compañías aéreas ou as axencias de viaxes online poden ofrecer aos seus clientes a opción de facer unha doazón cando reserven a súa viaxe.
 
Isto é posible grazas á plataforma de doazón proporcionada por Amadeus (en múltiples linguas, que admite varias moedas e que Amadeus alberga e mantén sen custo algún).
 
 

LOGROS PARA A INFANCIA MÁiS VULNERABLE

UNICEF expresou o seu agradecemento por esta alianza con Amadeus e tres compañías aéreas, que trouxo grandes resultados para os nenos no mundo: 
  • Iberia e os seus clientescontribuíron á campaña de UNICEF 100% Nenos Vacinados enChad, onde 850.000 bebés de 0 a 11 meses foron vacinados contra a tuberculose, o sarampión ou a polio. Ademais, uns 10.000 vacunadores recibiron formación.
  • Finnair e os viaxeiros desta aerolínea apoiaron Escolas para Asia, unha iniciativa internacional para mellorar o acceso e a calidade da educación dos nenos máis desfavorecidos en 11 países de Asia e o Pacífico.
  • Norwegian Air Shuttle e os seus clientes proporcionaron fondos que apoian os programas de UNICEF a nivel global. Estes fondos permítennos responder de forma rápida ásemerxencias humanitarias e investir enproxectos innovadores. 
Pero hai moitos máis programas que seguen precisando fondos:
  • En Siria, ao redor de 6 millóns de nenos sofren situacións extremas: pobreza, desprazamento e estado de sitio.
  • En Sudán do Sur, UNICEF necesita fondos para apoiar a 600.000 nenos con servizos de protección, incluídos nenos soldado.
  • En Malawi,despois da peor crise de seguridade alimentaria nunha década, UNICEF e os seus aliados fixáronse como obxectivo ofrecer tratamento a 34.000 nenos menores de cinco anos con desnutrición aguda grave, e proporcionar suplementos de micronutrientes a 453.500 nenos de entre 6 meses e 5 anos. 
Ademais, UNICEF quere continuar e profundar nesta colaboración, de forma que outras liñas aéreas sómense a esta alianza para axudar a que a organización chegue a moitos máis nenos desfavorecidos.
 
Cada viaxe pode contribuír a levar un futuro mellor a miles de nenos en todo o mundo.