"Coñecer os nenos de Oaxaca foi unha inxección de ilusión e enerxía para o proxecto"

Con estas palabras exprésase Paloma Castillo, responsable do Programa Voluntarios Santander Comprometidos, que formou parte da viaxe que tivo lugar o pasado mes de decembro ao estado mexicano. Unha viaxe que se levou a cabo para coñecer o proxecto de educación que UNICEF está a levar a cabo en Oaxaca e que foi apoiada polo Grupo Santander de España.

O obxectivo do proxecto é incrementar a calidade da educación intercultural indíxena (en castelán e en linguas locais) e a inclusión dos nenos na escola, creando un ámbito protector para eles. Os beneficiarios son 15.577 nenos dos 4 municipios de Oaxaca en 294 escolas. Ademais, UNICEFpresta apoio aos mestres, directores, persoal educativo e funcionarios de Goberno. O proxecto forma parte do programa de educación de UNICEF en México, cuxo obxectivo é asegurar oacceso universal a unha educación de calidade dos nenos máis vulnerables do país."Para nós, esta viaxe significou coñecer de primeira man o traballo serio, coordinado e eficaz que UNICEFestá a levar a cabo grazas aos fondos que VoluntariosSantander Comprometidos está a destinar ao proxecto. Persoalmente, a experiencia foi moi enriquecedora, comentou Paloma. Os empregados do Santander, xunto con persoal de UNICEF, visitaron diferentes comunidades onde puideron conversar con estudantes e mestres das escolas indíxenas, tamén participaron en asembleas escolares onde os estudantes reflexionaron sobre os seus dereitos e sobre a importancia de recibir unha educación para lograr un futuro mellor.  

os empregados, comprometidos coa infancia

A través do programa de Voluntarios Santander Comprometidos, organizáronse3 carreiras a beneficio de UNICEF en Madrid, Valencia eSantander para este proxecto. Ademais, e durante a semana de Santander es ti, os empregados organizaron diferentes eventos a favor do proxecto de educación en Oaxaca como a venda de camisetas, torneos deportivos, etc. Tamén os directivos renunciaron aos seus honorarios correspondentes a horas de formación interna a favor do proxecto de educación.