UNICEF Espanya llança una campanya de socis a nivell nacional

UNICEF Espanya ha posat en marxa una campanya de socis en la qual, durant diverses setmanes, especialistes en el treball d'UNICEF a tot el territori nacional explicaran a aquells interessats la missió i els programes de l'organització i la forma en què qualsevol ciutadà pot contribuir al seu treball.

Des de l'any 2005, UNICEF Espanya desenvolupa campanyes de socis a través de la fórmula Face to Face, als carrers de les diferents ciutats espanyoles, i des de 2006 amb la tècnica Door to Door, mitjançant visites a les llars.

Aquesta iniciativa ha estat molt ben acollida per milers de ciutadans que, en els últims anys, han decidit donar suport al treball pel benestar i el desenvolupament de la infància fent-se socis d'UNICEF Espanya.

Aquesta campanya permet apropar UNICEF als ciutadans i explicar els seus programes i projectes i com es pot col · laborar. L'activitat es desenvolupa amb equips de professionals que van proveïts de roba i acreditacions identificatives d'UNICEF, i que prèviament han rebut formació d'UNICEF Espanya.

la importància dels socis per unicef 

Els socis són el principal actiu d'UNICEF Espanya. La seva vinculació és imprescindible per desenvolupar un treball constant pel progrés de la infància a través de programes de desenvolupament en més de 150 països i territoris.

Ser soci d'UNICEF també contribueix a que l'organització pugui actuar amb rapidesa en situacions d'emergència, en les que els nens queden exposats a seriosos riscos per a la salut, la seva supervivència i la seva protecció.

En aquest 2011, UNICEF Espanya centra els seus esforços a aconseguir fons per als programes de desenvolupament i en el treball contra la desnutrició infantil. Actualment, més de 250.000 socis a Espanya donen suport amb les seves quotes el treball d'UNICEF.