'Brands in Action' amb Privalia: 58 gols i 10.000 quilòmetres pel dret a l'educació
Post d'Iván Esteller, responsable de Marketing i Digital d'UNICEF Comitè Catalunya
Sota el lema Cada gol i cada km compte, Privalia ha organitzat l'esdeveniment Brands in Action (Marques en Acció) a les instal·lacions del FC Barcelona, on més de 150 persones han marcat 58 gols i han recorregut 10.000 quilòmetres a favor dels programes educatius d'UNICEF.
Els participants --representants de marques de moda i estil de vida que habitualment col·laboren amb Privalia, periodistes i alguns treballadors i membres de l'equip d'UNICEF-- ens hem entregat al màxim en la llarga i assolellada jornada de spinning i en el campionat de futbol 7, on hem pogut comptar amb la presència de l'exjugador barcelonista José Mari Bakero.
La segona edició d'aquest esdeveniment s'ha tancat amb unasubhasta solidària d'articles signats i donats per esportistes com Marc Márquez, Serge Ibaka o jugadors del FC Barcelona.
Gràcies a aquest esdeveniment, Privalia ha reunit 15.000 euros. Aquesta quantitat, sumada al que porta donat des de l'inici de la seva col·laboració amb UNICEF el 2012 i al recent suport per a l'emergència del Nepal, ha fet possible que es superi el mig milió d'euros destinats als nostres programes d'infància.
EDUCACIÓ A BRASIL, MÈXIC, ESPANYA I ITÀLIA
Per a nosaltres és summament important comptar amb el suport d'aliats com Privalia per desenvolupar la nostra missió: que es compleixin els drets de la infància a tot el món.
Moltes gràcies a tots els participants de l'esdeveniment Brands in Action per l'esforç i les ganes posades en el terreny de joc, que es traslladen amb un gran impacte per millorar l'accés i la qualitat de l'educació de milions de nens i nenes.