'Brands in Action' amb Privalia: 58 gols i 10.000 quilòmetres pel dret a l'educació

Post d'Iván Esteller, responsable de Marketing i Digital d'UNICEF Comitè Catalunya

Sota el lema Cada gol i cada km compte, Privalia ha organitzat l'esdeveniment Brands in Action (Marques en Acció) a les instal·lacions del FC Barcelona, on més de 150 persones han marcat 58 gols i han recorregut 10.000 quilòmetres a favor dels programes educatius d'UNICEF.

Els participants --representants de marques de moda i estil de vida que habitualment col·laboren amb Privalia, periodistes i alguns treballadors i membres de l'equip d'UNICEF-- ens hem entregat al màxim en la llarga i assolellada jornada de spinning i en el campionat de futbol 7, on hem pogut comptar amb la presència de l'exjugador barcelonista José Mari Bakero.

La segona edició d'aquest esdeveniment s'ha tancat amb unasubhasta solidària d'articles signats i donats per esportistes com Marc Márquez, Serge Ibaka o jugadors del FC Barcelona.

Gràcies a aquest esdeveniment, Privalia ha reunit 15.000 euros. Aquesta quantitat, sumada al que porta donat des de l'inici de la seva col·laboració amb UNICEF el 2012 i al recent suport per a l'emergència del Nepal, ha fet possible que es superi el mig milió d'euros destinats als nostres programes d'infància.

 

EDUCACIÓ A BRASIL, MÈXIC, ESPANYA I ITÀLIA

A UNICEF treballem per aconseguir que tots els nens i nenes rebin una educació bàsica i de qualitat.L'educació és un dret humà fonamental i una eina decisiva per al desenvolupament de les persones i les societats.No obstant això, gairebé 58 milions de nens i nenes a tot el món
no van a l'escola i altres tants reben una educació discontínua o deficient.
 
Aquest és l'objectiu de la renovació de l'aliança que UNICEF i Privalia vam signar el març passat. Per a això, l'outlet online de moda donarà a UNICEF l'1% de totes les vendes de la seva categoriaBaby&Kids en els 4 països de l'aliança: Brasil, Mèxic, Espanya i Itàlia.
 
Per la nostra part, destinarem aquesta quantitat a què 1,5 milions d'adolescents de Brasil que no van a l'escola puguin recuperar el seu dret a l'educació, així com amillorar l'accés a l'ensenyament en llengua indígena a Mèxic, a través de més de 18.000 escoles de preescolar i primària.
 
A Espanya i Itàlia, es reforçarà la nostra tasca en la promoció dels drets de l'infant en l'entorn escolar i educatiu, de manera que més 50.000 nens i nenes coneguin els seus drets.

Per a nosaltres és summament important comptar amb el suport d'aliats com Privalia per desenvolupar la nostra missió: que es compleixin els drets de la infància a tot el món.

Moltes gràcies a tots els participants de l'esdeveniment Brands in Action per l'esforç i les ganes posades en el terreny de joc, que es traslladen amb un gran impacte per millorar l'accés i la qualitat de l'educació de milions de nens i nenes.