'Brands in Action' con Privalia: 58 goles e 10.000 quilómetros polo dereito á educación
Post de Iván Esteller, responsable de Mercadotecnia e Dixital deUNICEF Comité Cataluña.
Baixo o lema Cada gol e cada km conta, Privalia organizou o evento Brands in Action (Marcas en Acción) nas instalacións do FC Barcelona, onde máis de 150 persoas marcaron 58 goles e percorreron 10.000 quilómetros a favor dos programas educativos de UNICEF.
Os participantes --representantes de marcas de moda e estilo de vida que habitualmente colaboran
con Privalia,
xornalistas e algúns traballadores e membros do equipo
de UNICEF-- nos
entregamos ao máximo na longa e soleada xornada
de spinning e
no campionato de fútbol 7, onde puidemos contar coa presenza do
exxogador barcelonista José
Mari Bakero.
A segunda edición deste evento pechouse cunha poxa solidaria de artigos asinados e doados por deportistas como Marc Márquez, Serge Ibaka ouxogadores do FC Barcelona.
Grazas a este evento, Privalia reuniu15.000 euros. Esta cantidade, sumada ao que leva doado dende o inicio da súa colaboración con UNICEF en 2012 e ao recente apoio para a emerxencia de Nepal, fixo posible que se supere o medio millón de eurosdestinados aos nosos programas de infancia.
A segunda edición deste evento pechouse cunha poxa solidaria de artigos asinados e doados por deportistas como Marc Márquez, Serge Ibaka ouxogadores do FC Barcelona.
Grazas a este evento, Privalia reuniu15.000 euros. Esta cantidade, sumada ao que leva doado dende o inicio da súa colaboración con UNICEF en 2012 e ao recente apoio para a emerxencia de Nepal, fixo posible que se supere o medio millón de eurosdestinados aos nosos programas de infancia.
EDUCACIÓN EN BRASIL, MÉXICO, ESPAÑA E ITALIA
En UNICEF traballamos
para conseguir que todos os nenos e nenas reciban unhaeducación básica e de calidade. A educación é un
dereito humano fundamental e unha ferramenta decisiva para o
desenvolvemento das persoas e as sociedades. Non obstante, case58 millóns de nenos e nenas en todo o mundonon van á escola e outros tantos reciben unha
educación discontinua ou deficiente.
Este é o obxectivo da renovación da alianza que UNICEF e Privalia asinamos
o pasado marzo. Para iso, o outlet online de
moda doará a UNICEF o
1% de todas as vendas da súa categoríaBaby&Kids nos 4 países da alianza:Brasil, México, España e Italia.
Pola nosa banda, destinaremos a devandita cantidade a que1,5 millóns de adolescentes de Brasil que non van á escola poidan recuperar o seu dereito á educación, así como a mellorar o acceso ao ensino en lingua indíxena en México, a través de máis de 18.000 escolas de preescolar e primaria.
En España e Italia, reforzarase o noso labor napromoción dos dereitos do neno no ámbito escolar e educativo, de forma que máis 50.000 nenos e nenas coñezan os seus dereitos.
Para nós é sumamente importante contar co apoio de aliados como Privalia para desenvolver a nosa misión: que se cumpran os dereitos da infancia en todo o mundo.
Moitas grazas a todos os participantes do evento Brands in Action polo esforzo e as ganas postas no terreo de xogo, que se trasladan cun grande impacto para mellorar o acceso e a calidade daeducación de millóns de nenos e nenas.
Pola nosa banda, destinaremos a devandita cantidade a que1,5 millóns de adolescentes de Brasil que non van á escola poidan recuperar o seu dereito á educación, así como a mellorar o acceso ao ensino en lingua indíxena en México, a través de máis de 18.000 escolas de preescolar e primaria.
En España e Italia, reforzarase o noso labor napromoción dos dereitos do neno no ámbito escolar e educativo, de forma que máis 50.000 nenos e nenas coñezan os seus dereitos.
Para nós é sumamente importante contar co apoio de aliados como Privalia para desenvolver a nosa misión: que se cumpran os dereitos da infancia en todo o mundo.
Moitas grazas a todos os participantes do evento Brands in Action polo esforzo e as ganas postas no terreo de xogo, que se trasladan cun grande impacto para mellorar o acceso e a calidade daeducación de millóns de nenos e nenas.
.