UNICEF Castela e León e o Grupo Promecal, unidos polos dereitos da infancia

UNICEF Castela e León e o Grupo Promecal (Promotora de Medios de Castela e León) subscribiron un acordo de colaboración para difundir e fomentar os dereitos da infancia

O obxectivo é trasladar á sociedade española a situación de os nenos no mundo e xerar actitudes que favorezan e respecten os seus dereitos. O Presidente de UNICEF Comité Castela e León, Luis María Delgado, e o Director Xeral de Contidos e Desenvolvemento de Promecal, Rafael Monje, rubricaron o convenio o 12 de decembro. Ambos os dous subliñaron a importancia deste tipo de acordos para promover o exercicio dos dereitos da infancia.  

 
Tal e como indica o artigo 17 da  Convención sobre os Dereitos do Neno, UNICEF recoñece o papel fundamental dos medios de comunicación na difusión de materiais que promovan o seu benestar social, espiritual e moral, e a súa saúde física e mental.  
 
Esta colaboración materializarase en campañas concretas destinadas a mobilizar e concienciar á sociedade sobre os problemas que afectan á infancia. A primeira destas accións ten que ver con Cumpledías,a campaña de UNICEF España contra a desnutrición infantil. O acordo inclúe ademais a difusión das emerxencias humanitarias á que se enfrontan os nenos máis vulnerables.
 

'CUMPLEDÍAS'

Dos 6,9 millóns de nenos menores de cinco anos quemorreron en 2011 por causas que se poden evitar,máis dun terzo están relacionadas directa ou indirectamente coa desnutrición, que é o resultado da inxestión insuficiente de alimentos (en cantidade e calidade), a falta dunha atención axeitada e a aparición de enfermidades infecciosas. A desnutrición crónica, que afecta a uns180 millóns de nenos menores de cinco anos en todo o mundo, non ten cura, pero pódese previr con medidas sinxelas como a achega de vitaminas e minerais esenciais, o fomento da lactación temperá exclusiva ata os 6 meses de idade ou a promoción de hábitos de hixiene, como o lavado de mans.Cumpledías parte da base de que, a pesar de que todos os nenos do mundo teñen dereito a cumprir anos e a desenvolver todo o seu potencial, a desnutrición os pon nunha situación tan vulnerable que cumprir días é todo un reto e un gran logro a este tempo. Ata o momento, Cumpledías xa conta co apoio de medios de comunicación de toda España e máis de 300 empresas e entidades deportivas. Calquera persoa pode participar na campaña enviando un SMS coa palabraUNICEF ao 28028. CadaSMS enviado equivale ao custo dun día de tratamento contra a desnutrición aguda para un neno. O tratamento completo, o que saca un neno da desnutrición, dura entre 4 e 6 semanas e custa uns 42 euros. Especializado en información rexional e servizos multimedia,Promecal é o grupo de comunicación de referencia en Castela e León e Castela a Mancha, e líder no sector televisivo en Navarra.