Iberia e Amadeus renovan a súa alianza con UNICEF na loita contra as enfermidades mortais

Os nenos de países como Afganistán, Paquistán, Sudán do Sur ou Iemen enfróntanse cada día a enfermidades mortais como o sarampelo, a polio ou a tose ferina que son prevenibles cunha simple vacina

Por este motivo, dende UNICEF España celebramos a renovación até 2017 da alianza que Iberia e Amadeus asinaron hai dous anos para apoiar a nosa iniciativa 100% Nenos Vacinados.
 
Desde 2013, o acordo permitiu conseguir 500.000 euros a través das 87.000 doazóns que realizaron os clientes de Iberia. Esta iniciativa demostra que é posible financiar de forma sustentable grandes proxectos sociais a nivel mundial.

ALIANZA CON IBERIA e AMADEUS: UNhA PLATAFORMA DE MICRODOAzóNS QUE SALVA VIDAS

"En UNICEF estamos orgullosos desta alianza, da xenerosidade dos clientes de Iberia e do éxito dos resultados, que durante dous anos contribuíu a mellorar a vida de miles de nenos en países como Chad, permitindo por exemplo cinco campañas de vacinación que chegaron a millóns de nenos que non accederan á inmunización", dixo Carmelo Angulo, presidente de UNICEF España, na firma do acordo.
 
Cun só click, e grazas á pla­ta­forma de micro doazóns desa­rro­llada por Amadeus, os clientes de Iberia que adquiran un bi­llete de avión na súa páxina web, poden rea­lizar un do­na­tivo de entre 3 e 20 eu­ros que se destinan a vacinas esenciais para protexer aos nenos de enfermidades mortais.
 
"Esta plataforma de microdonaciones é un exemplo do potencial transformador que ofrece o uso da tecnoloxía para o sector das viaxes para apoiar proxectos e causas sociais?, explicou Luís Maroto, conselleiro delegado de Amadeus IT Group.

UNhA CAMPAÑA ESPECIAL PARA o DÍA UNIVERSAL Do NenO

Coincidindo co Día Universal do Neno, o pasado 20 de novembro, Iberia puxo en marcha unha campaña na que animaba aos seus clientes a doar a favor de UNICEF e comprometíase a devolverlles o importe da doazón a través de bonos desconto. Todo a través da plataforma deseñada por Amadeus para iso. No tres primeiros días desta iniciativa, as doazóns aumentaron un 35%. 
 
"Os nosos clientes demostraron un gran grao de xenerosidade e compromiso cos proxectos de UNICEF. En Iberia estamos encantados de contribuír a que miles de nenos dos países con máis dificultades teñan unha oportunidade de crecer sans", dixo Luís Galego, presidente e conselleiro delegado de Iberia.