Deporte e solidariedade a favor de UNICEF da man de Privalia

Privalia, o outlet online líder de moda, xa supera o millón de euros recadados e doados a favor dos programas educativos e de supervivencia infantil de UNICEF.
 

 

Así o anunciou a compañía durante a terceira edición do Brands in Action, o xa tradicional evento deportivo-solidario que celebrou o 3 de xuño nas instalacións deportivas do FC Barcelona.

 

O III Brands in Action, organizado por Privalia a favor de UNICEF, volveu reunir a algúns representantes das principais marcas de moda e estilo de vida que habitualmente colaboran con Privalia.
 
Máis de 150 persoas participaron nunha xornada onde as actividades principais foron uncampionato de futbol 7 co exjugador barcelonistaJulio Salinas e divertidas sesións de acroyoga.
 
O evento pechouse cunhapoxa solidaria de artigos asinados e doados pordeportistas de elite que, por terceiro ano consecutivo, suscitou gran interese entre os asistentes ao evento.
 
Baixo a lema Cada gol conta, o evento conseguiu 20.000 euros a favor do programa de Responsabilidade Social Corporativa Future for Children de Privalia e UNICEF, asinado a principios de 2015, que destina os fondos a proxectos deeducación, desenvolvemento e promoción dosdereitos dos nenos nos países onde Privalia opera.
 
Privalia colabora con UNICEFComité Español desde decembro de 2012, con UNICEF Italia Onlus desde 2013, e desde marzo de 2015 faio tamén a nivel internacional con UNICEF Brasil e México, e xa logrou mobilizar máis de 1 millón de euros a favor da educación da infancia.
 
Os fondos reunidos proveñen de doazóns corporativas asociadas a eventos solidarios -como nesta ocasión-, de campañas de recadación solidaria entre os seus clientes e de doazóns corporativas ligadas á súa categoría infantil Baby&Kids, onde Privalia ten o compromiso de doar o equivalente ao 1% de todas as vendas desta categoría en todos os seus países.