A Asociación Rioxana de Hoteis e UNICEF, comprometidos coa protección dos nenos

A Asociación Rioxana de Hoteis comprometeuse coa iniciativa de UNICEF España Hoteis Amigos, mediante un convenio de colaboración asinado entre ambas as dúas organizacións en Logroño.

Ao acto acudiron a Directora Xeral de Turismo do Goberno de La Rioja,Mónica Figuerola; o Presidente da Asociación Rioxana de Hoteis, Jaime García la Calzada; e a Presidenta de UNICEF Comité LaRioja, Montserrat Fernández de Cuevas. O acordo considera dúas liñas de traballo. Por un lado, promover ocompromiso do sector hoteleiro español coa infancia e a adhesión da Asociación Rioxana de Hoteis ao Código de Conduta ECPACT; por outro, a mobilización de fondos para apoiar os programas de protección infantil de UNICEF.

 

HOTEiS AMIGOS DA INFANCIA, TURISMO RESPONSABLE

Un ámbito de protección para os nenos significa seguridade, o que implica que estean escolarizados, que existan leis que castiguen aqueles que explotan á infancia, que os gobernos se comprometan, e que as familias e as comunidades onde viven estean informadas dos riscos. Para conseguilo, é fundamental contar cos gobernos e outros aliados, como o sector privado.
Protexer os nenos, e particularmente loitar contra a explotación sexual comercial infantil nas viaxes, é o obxectivo da iniciativaHoteis Amigos que UNICEF España acaba de lanzar en colaboración co sector turístico. Desta forma as empresas hoteleiras poden transformarse en actores sociais que colaboran na protección dos nenos máis vulnerables. Os Hoteis Amigos en España convértense en aliados de UNICEF e sensibilizan os seus clientes mobilizando recursos para financiar programas de protección da infancia en todo o mundo. Mentres, os hoteis con presenza internacional se comprometen a asinar o Código de Conduta para a Protección da Infancia contra a Explotación Sexual na Industria do Turismo e as Viaxes, e a poñer en marcha un Plan de Acción. Desta forma, incorporan unha política corporativa ética en contra da explotación sexual infantil e poñen en marcha accións como a formación de empregados, a firma de cláusulas con provedores e a información aos clientes
  .