A Fundación FC Barcelona, Reach Out To Asia e UNICEF presentan a campaña "1 in 11"
Estrelas do deporte e artistas internacionais únense en favor da educación para todos os nenos e nenasA Fundación FC Barcelona, Reach Out To Asia (ROTA) e UNICEF presentaron hoxe a campaña "1 in 11" ("1 de cada 11") co obxectivo de aumentar as oportunidades educativas dos nenos marxinados en Bangla Desh, Indonesia e Nepal, e ampliar a iniciativa un maior número de países.
A nivel mundial, 1 in 11 nenos en idade escolar primaria -ou 58
millóns dun total de 650 millóns de nenos- están sen escolarizar. A
maioría deles son os máis desfavorecidos e vulnerables de todos: os
nenos que viven nas zonas afectadas polos conflitos; os nenos en
situación de extrema pobreza; os nenos con minusvalidez; os nenos
das comunidades indíxenas. Ademais, moitas escolas carecen dunha
programación deportiva, a pesar de que diversos estudos demostraron
que a inclusión dos deportes nos programas escolares pode inspirar
os nenos a asistir e permanecer na escola, así como contribuír á
súa saúde física e axudarlles a mellorar as súas
cualificacións.
A campaña "1 in 11" recadará fondos por medio de doazóns de
individuos e unha importante poxa de arte que se celebrará en
Londres o xoves 12 de febreiro en Sotheby,
con obras doadas por artistas de renome internacional
como Takashi
Murakami, Damien
Hirst, Jeff
Koons, Richard
Serra e Shirin
Neshat. Hirst e Murakamicrearon
obras de arte especialmente destinadas a esta actividade e nas que
aparece Lionel
Messi,
xogador do FC Barcelona,
Embaixador de Boa Vontade de UNICEF e
presidente da FundaciónLionel
Messi. Murakami deseñou
o logotipo da campaña.
Messi e
a campioa internacional de tenis e Embaixadora
de UNICEF Serena Williams presentaron
a película da campaña "1 in 11", á que prestan a súa voz e a súa
capacidade atlética, e o desafío "Keep
Ups",
que reta á xente a manter unha pelota no aire polo menos durante
once toques.
O domingo 11 de xaneiro, durante o descanso do partido entreo FC Barcelona
e o Atlético de
Madrid, nas pantallas xigantes do estadio Camp
Nou realizarase
unha presentación mundial da película da campaña, na que
tanto Messi coma Williams intentan
eles mesmos alcanzar os once toques.
Os fondos recadados pola campaña "1 in 11" centraranse inicialmente
en programas de educación en tres países. En Indonesia, a campaña
apoiará as escolas de seis distritos para incluír os nenos con
minusvalidez. No Nepal, UNICEF traballou
co goberno para identificar 10 distritos prioritarios que ofrecerán
programación deportiva para os nenos ata a escola secundaria,
especialmente co obxectivo de eliminar as barreiras sociais para os
nenos con minusvalidez e a súa inclusión na escola. En Bangla Desh,
o enfoque da campaña consistirá en chegar aos nenos que están fóra
da escola.
A través do desafío "Keep
Ups", Messi e Williams están
a invitar os seus seguidores a unirse á campaña, a achegar doazóns
e a compartir a súa propia iniciativa "Keep
Ups"
a través dos medios sociais e en www.1in11.org.
Lionel Messi dixo:
"Eu apoio a campaña '1 in 11' porque creo que todos os nenos e nenas teñen dereito a alcanzar o seu potencial e a realizar os seus sonos. A educación é fundamental para iso, pero millóns de nenos de todo o mundo non van á escola nin gozan o comezo na vida ao que teñen dereito. Creo que por medio do deporte podemos ensinar os valores do respecto, o traballo en equipo e o esforzo, e chegar a inspirar aos nenos para que acudan e permanezan na escola, para que reciban a educación de calidade que lles ofreza as aptitudes que necesitan para a vida. "
Serena Williams dixo:
"En moitos países damos por feito que todos os nenos teñen dereito a recibir unha educación de calidade, pero '1 in 11' nenos en todo o mundo non gozan dese dereito, e sen el pode que nunca alcancen o seu pleno potencial", dixo Williams. "Necesitamos impulsar un progreso mundial e reducir esa cifra a cero, para que todos os nenos teñan a posibilidade de aprender. "
Takashi Murakami dixo:
"Compráceme moito poder apoiar a campaña '1 in 11' doando as miñas obras para a poxa e deseñando o logotipo mundial da campaña. Sei que o diñeiro que se recade na campaña axudará a algúns dos nenos máis marxinados e vulnerables do mundo. A campaña '1 in 11' inspirará en todo o mundo a idea de que integrar o deporte e o xogo na educación pode ser o catalizador para liberar o potencial do neno. "
O Director Executivo de UNICEF Anthony Lake dixo:
"Todos os nenos teñen o dereito a aprender, a xogar e a crecer - e a campaña '1 in 11' axudará a que máis nenos poidan facelo. Estamos encantados de traballar xuntos co FC Barcelona e DERROTA para conseguir que haxa máis nenos en clase e mellorar a calidade da aprendizaxe que reciben alí. "
O presidente do FC Barcelona Josep Maria Bartomeu dixo:
"É unha grande honra para a Fundación FC Barcelona poder formar parte da campaña '1 in 11' xunto a UNICEF e DERROTA. Como é ben sabido, o Barça é 'máis que un club' e isto significa que temos unha responsabilidade social que vai máis alá do deporte. Esta forza social é esencial para comprender o que somos e o que representamos. Esta alianza é un novo paso adiante para a nosa Fundación no obxectivo común de reducir o número de nenos que non teñen acceso á educación básica. Ademais, o deporte desempeñará un papel esencial nesta tarefa, un feito que nos comprace, xa que o deporte e a educación formou sempre parte da identidade do noso club. "
O director de ROTA Essa Al Mannai dixo:
"ROTA está extremadamente compracida de formar parte da campaña '1 in 11' con UNICEF e a Fundación FC Barcelona. Esta campaña avanzará aínda máis a visión de DERROTA dun mundo no que todos os mozos teñan acceso á educación e á capacitación que necesitan co fin de alcanzar o seu pleno potencial e configurar o desenvolvemento das súas comunidades. O labor de DERROTA recoñécese en toda Asia por ofrecer apoio técnico e financiamento para a educación das comunidades máis marxinadas, co obxectivo concreto de lograr que os nenos regresen á escola nun contexto posterior a unha crise. Contribuímos a reconstruír as escolas e fortalecer a capacitación dos mestres, e promovemos o uso dos deportes como un elemento que posibilita lograr o acceso á educación e mellorar a súa calidade, xa que cremos firmemente no poder do deporte. Os nosos programas desenvólvense sempre en alianza coas comunidades afectadas e con outras organizacións afíns que comparten obxectivos similares e teñen un compromiso común. Por medio de '1 in 11' conseguiremos traballar cos nosos aliados co fin de lograr un impacto de alto nivel nas vidas dos nenos sen escolarizar. "
Visite 1in11.org para apoiar a campaña, ver a película da campaña con Messi e Williams e participar no desafío #1in11 Keep Ups.
Notas para os editores:
'1 in 11' é unha alianza exclusiva entre tres organizacións recoñecidas a nivel mundial para facer fronte a este desafío. A Fundación FC Barcelona, Reach Out To Asia (ROTA) e UNICEF uníronse nunha asociación a longo prazo que aproveita o poder do deporte e o xogo na educación para apoiar o obxectivo comúnde axudar a millóns de nenas e nenos a alcanzar o seu pleno potencial por medio dunha educación de calidade. Os tres aliados utilizarán as súas redes, a súa experiencia e as súas capacidades respectivas para ofrecer programas de educación, recadar fondos e aumentar a toma de conciencia co fin de axudar a garantir que cada neno alcance o seu máximo potencial.
Os seguintes artistas contribuíron co seu tempo, o seu talento e as súas obras á poxa "1 in 11" en Sotheby,como mostra de apoio á campaña:
• Cai Guo Qiang
• Damien Hirst
• Dia Azzawi
• eL Seed
• Etel Adnan
• Francesco Vezzoli
• Jeff Koons
• Jenny Holzer
• Luc Tuymans
• Manal AlDowayan
• Marc Newson
• Richard Serra
• Shirin Neshat
• Takashi Murakami
• Wael Shawky
• Yan Pei-Ming
• Yousef Ahmad
Acerca dos aliados
Fundación FC Barcelona
Dende 1994, a Fundación FC Barcelona desenvolveu e apoiado proxectos que utilizan o deporte para axudar a establecer actitudes e valores positivos entre os nenos e os adolescentes. A Fundación recibe apoio do club, dos seus xogadores e do seu corpo técnico. Cremos que as experiencias e os valores obtidos a través da práctica do deporte poden promover que os nenos sexan sans e felices, e por iso apoiamos "1 in 11".
Reach Out To Asia (ROTA)
Reach Out To Asia é unha organización no que forma parte da Fundación Qatar, unha organización sen fins de lucro fundada en 1995. A Fundación Qatar baséase no principio de que o maior recurso dunha nación é o potencial da súa poboación, e o seu obxectivo é desenvolver este principio a escala internacional por medio da educación progresiva, a investigación e o benestar da comunidade. A misión de DERROTA é ampliar esta asistencia por toda Asia.
UNICEF
En UNICEF promovemos os dereitos e o benestar de todos os nenos, nenas e adolescentes en todo o que facemos. Xunto aos nosos aliados, traballamos en 190 países e territorios para transformar este compromiso en accións prácticas que beneficien a todos os nenos, centrando especialmente os nosos esforzos en chegar aos máis vulnerables e excluídos, en todo o mundo. Para obter máis información sobre UNICEF e o seu labor, visite: www.unicef.org/spanish