Terremoto en Ecuador: "Espero que nos axuden, sobre todo aos nenos"
Micaela Chila ten 12 anos e vive en Pedernales, epicentro do terremoto que sufriu Ecuador o pasado sábado 16 de abril. Micaela cóntanos que necesitan axuda, especialmente os nenos.
A nena acudiu coa súa familia
este sábado ao estadio Maximino Puertas, en
Pedernales, para buscar algo de apoio das organizacións que
traballan no lugar. Alí recibiron comida, auga e atención
psicolóxica por parte dos profesionais do Ministerio de
Saúde.
Micaela conta
que o sismo do 16 de abril foi "terrible" e que o
viviu "con moito medo?. Salvouse porque, xunto cos seus irmáns,
meteuse debaixo dunha mesa na súa casa. Grazas a isto nonsufriron lesións.
TERREMOTO EN ECUADOR: "OS TrEMORES SON TERRIBLES"
Despois doterremoto, a súa irmá viu que omar se había afastado da praia,polo que a súa familia decidiu abandonar o lugar,por temor a que chegase un tsunami. Agora, todos
atopanse na casa dunha familia que lles prestaron
unha cabana para que se refuxien.
"Estamos ben, pero falta
comida e outras cousas. Espero que nos axuden, sobre todo
aos nenos", di.
"Estes tremoresson terribles. A réplica de onte vivina moi mal.
Onde estabamos parecía que se ía a caer", comenta.
A pesar de toda esta situación,Micaela espera "que agora haxa calma e
tranquilidade para toda a xente" e poder volver pronto áescola, porque non quere perder o
ano.
TERREMOTO EN ECUADOR: 120.000 NenOS NOn PoDEN IR A CLASE
En UNICEF calculamos que máis de280 escolas están gravemente afectadas polo
terremoto, o que supón que 120.000 nenos non poden
ir a clase ata que se facilite unha
alternativa.
Desde que as autoridades
ecuatorianas declararon o estado de
emerxencia, desde UNICEF enviamos equipos ás zonas máis
afectadas e entregamos subministracións de axuda
humanitaria para os nenos afectados poloterremoto.
Desde UNICEF pedimos ácomunidade internacional que doe para apoiar a
resposta a esta emerxencia.
Se queres, ti tamén podesaxudar aos
nenos afectados polo terremoto en
Ecuador.
Post por Diego Brom, técnico
de comunicación en UNICEF